راه 15 روستای نور به خاطر برف سنگین بسته است


راه 15 روستای نور به خاطر برف سنگین بسته است

نوشهر- ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور گفت که با توجه به بارش شدید برف در 48 ساعت گذشته راه دسترسی 15 روستای مرکزی و بلده با مرکز شهرستان بسته شده است.

به گزارش ایرنا ، بارش باران و برف که از روز پنجشنبه در مناطق مختلف مازندران شروع شد ، تا بامداد امروز ادامه داشت و طبق اعلام هواشناسی ارتفاع برف در برخی مناطق به بیش از نیم متر رسیده است.

سلیمان ایزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش برای بازگشایی این ۱۵ روستا و همچنین جاده پل زنگوله به بلده در حال انجام است و امیدواریم تا پایان وقت امروز این راه ها نیز بازگشایی شوند.

وی گفت : نیروهای راهداری در قالب چهار اکیپ مجهز از عصر گذشته تاکنون مشغول برف روبی جاده های اصلی و روستایی شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور ادامه داد: تاکنون راه روستایی ۲۰ روستا واقع در بخش های بلده، مرکزی و چمستان که از شب گذشته بسته شده بود ، باز شده است و تردد در این مسیرها با کندی انجام می شود.

ایزدی خاطر نشان کرد: ارتفاع برف در بخش کوهستانی این شهرستان به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نور با اشاره به باز بودن بقیه راه های اصلی و فرعی شهرستان ، از رانندگان خواست برای تردد از راه های کوهستانی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نور حدود ۷۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد.

شهرستان نور با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟