رتبه برترکانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در طرح ملی«ایران قوی»


رتبه برترکانون انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در طرح ملی«ایران قوی»

حجت الاسلام رضوانی نژاد از کسب رتبه برتر کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در طرح ملی «ایران قوی» برای دومین هفته متوالی خبر داد.

«محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به رقابت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با کانون‌های مساجد کشور در طرح ملی«ایران قوی» امروز(شنبه، ۶ دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: طرح ملی ایران قوی از سری برنامه‌های گام دوم انقلاب در رویداد ملی فهما است که به‌منظور انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این رویداد ملی در چهار سرفصل «قرآن و عترت»، «مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی»، «پیشرفت و امید به آینده» و «مقاومت و عزت ایران اسلامی» اجرا می‌شود افزود: کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در رقابت با ۲۵ هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور توانست در دو هفته متوالی رتبه برتر کشوری را در این رویداد ملی کسب کند.

وی با اشاره به درخشش کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه در طرح ملی«ایران قوی» اظهار کرد: این طرح ملی بستر جریان‌سازی گفتمان گام دوم انقلاب را میان مردم به‌ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور فراهم کرده و زمینه‌ساز رقابت سالم میان بچه‌های مسجد است.

رضوانی‌نژاد رقابت سالم میان اعضای کانون‌های مساجد سراسر کشور را موجب پویایی و پیشرفت کانون‌ها در راستای احیای کارکردهای مسجد و دست‌یابی به مسجد طراز اسلامی دانست و تاکید کرد: ایران قوی با بسترسازی برای مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، درصدد تقویت مولفه‌های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد است و در این راستا اهدافی نظیر شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه، امید و تلاش و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را دنبال می‌کند.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری انصار الزینب(س) آستانه اشرفیه به مدیریت مژگان پیرخندان سال گذشته و در اولین رویداد ملی فهما جز ۱۸ کانون برتر کشوری و تنها کانون برتر گیلان بود. این طرح ملی تا ۲۲ بهمن در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو