بازشدن محورهای برفی شهمیرزاد/ رهاسازی84 خودروی گرفتار


بازشدن محورهای برفی شهمیرزاد/ رهاسازی84 خودروی گرفتار

بخشدار شهمیرزاد از اسکان ٢٢ مسافر در راه مانده درگیر برف و کولاک شده در شب گذشته در این بخش خبر داد و گفت: خودروهای گرفتار در برف نیز با تلاش تیم های امدادی و اداره راه رهاسازی شدند.

کریم علایی 6 دی ماه با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک شدید از بامداد روز گذشته منجر به انسداد محورهای شهمیرزاد چاشم - خطیرکوه و محور شهمیرزاد - فولاد محله گردید، اظهار کرد: ۱۰ نفر در راهدارخانه رسم رودبار، ۱۰ نفر در پایگاه امداد جاده ای فولادمحله و ۲ نفر در روستای فولادمحله در شب گذشته اسکان داده شد.

بخشدار شهمیرزاد از بازشدن محورهای برفی شهمیرزاد تا چند ساعت آینده خبر داد و تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری مشغول فعالیت هستند و تا چند ساعت آینده محورهای مسدود شده مذکور باز و تردد خودروها امکان پذیر خواهد بود.

به گفته وی، با تلاش‌های بی وقفه اکیپ‌های هلال احمر (پایگاه امداد کوهستان شهمیرزاد و پایگاه امداد جاده ای فولادمحله) ۸۴ خودرو رهاسازی گردید.

علایی تصریح کرد: ۴۸ نفر از در راه ماندگان به نقاط امن شهری و روستایی انتقال یافتند و همچنین ۵۵ بسته غذایی بین در راه ماندگان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعات اولیه برفروبی و شن و نمک‌پاشی در معابر شهری شهمیرزاد انجام شده تصریح کرد: برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر داخلی روستاهای فولادمحله و چاشم توسط ماشین آلات دهیاری در حال انجام است.

بخشدار شهمیرزاد با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران، از زحمات اکیپ‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای، پایگاه های هلال احمر سطح بخش، نیروی انتظامی بخش و پاسگاه انتظامی فولادمحله، پلیس راهور شهمیرزاد، پلیس راه شهمیرزاد -کیاسر، شهرداری شهمیرزاد و دهیاری ها سطح بخش در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در