توزیع 4500 بسته معیشتی توسط اوقاف قزوین در طرح شهید سلیمانی


توزیع 4500 بسته معیشتی توسط اوقاف قزوین در طرح شهید سلیمانی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اعلام کرد: مجموعه اوقاف و امورخیریه استان قزوین تاکنون چندین مرحله طرح معیشتی را اجرا و بالغ بر 10 هزار بسته را توزیع کرده است؛ در این مرحله نیز به‌صورت متناوب 4500 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی توزیع خواهد کرد که 19 رأس گوساله کشتار و گوشت آن نیز در قالب یکی از اقلام این بسته توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی اظهار کرد: مقرر شده است در ایام سالگرد شهید بزرگوار سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه اول طرح حمایت معیشتی از خانواده‌های بی‌بضاعت در استان با عنوان طرح شهید سلیمانی به همت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اجرا شود که این برنامه در چهار شهرستان تاکستان، بوئین زهرا، البرز و قزوین اجرا خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، وی ادامه داد: مجموعه اوقاف و امورخیریه استان قزوین تاکنون چندین مرحله طرح معیشتی را اجرا و بالغ بر ۱۰ هزار بسته را توزیع کرده است؛ در این مرحله نیز به‌صورت متناوب ۴۵۰۰ بسته معیشتی از روز یکشنبه تا آخر هفته در شهرهای مختلف برنامه‌ریزی شده توزیع خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین افزود: در دوره‌های قبل در کنار اقلام بهداشتی اقلام خوراکی مثل برنج، روغن، قند و مرغ تهیه می‌شد اما در این مرحله به‌دلیل شرایط اقتصادی موجود در جامعه و عدم توان اقشار ضعیف برای تهیه گوشت قرمز تصمیم بر این شد که از محل موقوفات در کنار برنج، روغن، ماکارونی و رب، گوشت قرمز اعطا کنیم.

حجت‌الاسلام مجیدی در پایان گفت: از محل موقوفات استان قزوین ۱۹ رأس گوساله تهیه و ذبح شد و در حال بسته‌بندی هستند تا این اقلام در طرح شهید سلیمانی توزیع شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی