راه دسترسی به 12 روستا در آذربایجان‌غربی مسدود است


راه دسترسی به 12 روستا در آذربایجان‌غربی مسدود است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش راهداران، راه دسترسی به 100 روستا در استان بازگشایی شده و فقط 12 روستا در حال حاضر مسدود است.

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روستاهای مسدود در شهرستان های چالدران و چایپاره قرار دارد که بازگشایی راه دسترسی به آنها همچنان با وجود سرما و یخبندان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بر اثر بارش برف طی روزهای پایانی هفته گذشته و یخبندان اوایل هفته جاری، راه دسترسی بیش از ۱۰۰ روستا در استان مسدود شد که بلافاصله عملیات بازگشایی آنها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: راههای مسدود شده روستایی در شهرستان های چالدران، چایپاره، تکاب، خوی و سلماس قرار داشتند که با همت راهداران بازگشایی این راه ها انجام شد.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری با بکارگیری ماشین آلات در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند، از مردم استان خواست تا از تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند و در صورت لزوم قبل از سفر حتما از طریق شماره ۱۴۱ از وضعیت راههای استان اطلاع حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته همه شهرهای آذربایجان غربی را تحت تاثیر قرار داد.

آذربایجان غربی، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ روستا دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد