تجلیل گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت از پرستاران 


تجلیل گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت از پرستاران 

ایمان عباس زاده گفت: به همین منظور بچه های گروه سرود با رعایت کامل نکات بهداشتی در بیمارستان های امام خمینی (ره) و قائم، شهر جیرفت حضور یافته و با اجرای سرود قهرمانان عاشق و تقدیم بسته های اغذیه  از پرستاران تجلیل کردند.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار سرود قهرمانان عاشق توسط گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت اجرا شد.





سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این سرود با هدف تجلیل از پرستاران که این روزها به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کرونا در حال خدمت رسانی هستند، اجرا شد.






وی بیان کرد: به همین منظور بچه های گروه سرود با رعایت کامل نکات بهداشتی در بیمارستان های امام خمینی (ره) و قائم، شهر جیرفت حضور یافته و با اجرای سرود قهرمانان عاشق و تقدیم بسته های اغذیه از پرستاران تجلیل کردند.








عباس زاده اظهار کرد: بچه ها با ۲ شبانه روز تمرین تلاش کردند تا در روز پرستار، این سرود را به بهترین وجه ممکن اجرا کنند و به لطف خداوند اجرای بسیار خوبی بوده و مورد توجه پرستاران قرار گرفت.








سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت یادآور شد: پیش از این نیز در ابتدای شیوع کرونا، گروه سرود شهید پایدار سرود قهرمانان عاشق را ۲ بار اجرا کرد.








وی اضافه کرد: یکبار با حضور در بیمارستان قائم و بار دیگر نیز به صورت خیابانی در برخی از نقاط سطح شهر جیرفت این سرود را اجرا کرد.








عباس زاده با اشاره به برنامه ها آتی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ابراز کرد: از آنجایی که در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم بنابراین بچه ها از هم اکنون در حال تمرین برای اجرای سرود هستند.








سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خاتمه عنوان کرد: قرار است بچه ها ۱۴ دی در یادواره شهدای مدافع حرم در محل مصلی کرمان سرود اجرا کرده و علاوه بر این نیز در ۱۷ دی هم زمان با سالروز شهادت این سردار رشید اسلام در شهر جیرفت سرود اجرا کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا