تیم ‌نفت آبادان در صورت حمایت قادر به کسب سهمیه آسیا است


تیم ‌نفت آبادان در صورت حمایت قادر به کسب سهمیه آسیا است

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه این تیم با بهره‌گیری از بازیکنان بومی و خوزستانی به انسجام خوبی رسیده است گفت: صنعت نفت آبادان در صورت حمایت امید زیادی به کسب سهمیه آسیا دارد.

علی فیروزی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از تیم صنعت‌نفت به عنوان مدعی کسب سهمیه آسیا با توجه به سطح بازی این تیم در لیگ برتر نام برد و افزود:برای تدوام نتایج خوب و موفقیت در ادامه لیگ برتر نیازمند حمایت بیشتر مسوولان و تماشاگران هستیم هرچند خیلی زود است در این باره سخن گفت زیرا با از دست دادن امتیاز در ۲ بازی فاصله با سایر تیم‌های مدعی افزایش خواهد یافت.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت:این تیم همه دارایی مردم آبادان است و یکی از مواردی بود که مردم آبادان را پس از جنگ تحمیلی به این شهر بازگرداند، اکنون که شرایط برای موفقیت این تیم مهیا است باید با حمایت‌های بیشتر زمینه را برای صعود به آسیا و شادی مردم این شهر فراهم کرد.

فیروزی تیم کنونی صنعت‌نفت را یادآورد دوران طلایی این تیم در دهه ۷۰ عنوان کرد و گفت: در آن دهه تیم صنعت‌نفت زیباترین و تاکتیکی‌ترین فوتبال ایران را به نمایش می‌گذاشت و تیم کنونی نیز اکثر هواداران و کارشناسان فوتبال را به یاد تیم دهه ۷۰ انداخته است.

وی با بیان اینکه امسال در بازی‌های خارج از خانه اکثر زمین‌ها متاثر از باران یا برفی هستند و تیم صنعت‌نفت در چنین زمین‌هایی برای انجام کارهای تاکتیکی به مشکل برخورده است گفت: مهمترین عامل از دست دادن امتیاز در بازی‌های خارج از خانه مشکل زمین بوده است ضمن اینکه در ۲ بازی برابر استقلال تهران و آلومینیوم اراک اشتباه داوری چهار امتیاز را از ما گرفت.

فیروزی در ادامه اظهار داشت:بازی‌های لیگ برتر فوتبال در این فصل بسیار نزدیک به هم دنبال می شود.تیم‌های مدعی اختلاف امتیاز بسیار کمی با یکدیگر دارند و رقابت بین تیم‌ها سخت و فشرده دنبال می‌شود.حداقل هفت تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیا مدعی هستند و هیچ تیمی نمی‌تواند براحتی قهرمانی یا سهمیه آسیا را کسب کند.

وی با اشاره به همبستگی بین کادر فنی و بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان افزود: اتحادی که بین اعضای باشگاه و مجموعه این تیم شکل گرفته تاثیر زیادی در کسب نتایج قابل قبول داشته و امیدوایم این مهم تا پایان فصل ادامه یابد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد سه‌شنبه ۹ دی ماه از هفته نهم این مسابقات میهمان سایپا تهران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس