افشاگری فرشاد احمدزاده : می‌ گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است !


افشاگری فرشاد احمدزاده : می‌ گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است !

فرشاد احمدزاده اکنون به یکی از ستاره‌های تیم فولاد خوزستان تحت نظر جواد نکونام تبدیل شده و مدعی است رویای بزرگی با پیراهن این تیم در ذهن دارد. نوشته افشاگری فرشاد احمدزاده : می‌ گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری فرشاد احمدزاده : می‌ گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است !

فرشاد احمدزاده: می ‌گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰
افشاگری فرشاد احمدزاده : می‌ گفتند فوتبال فرشاد تمام شده است !

فرشاد احمدزاده اکنون به یکی از ستاره‌های تیم فولاد خوزستان تحت نظر جواد نکونام تبدیل شده و مدعی است رویای بزرگی با پیراهن این تیم در ذهن دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از جدایی از پرسپولیس، انتخاب فولاد خوزستان توانسته اکنون فرشاد احمدزاده را بار دیگر در قامت ستاره در فوتبال ایران مطرح کند. مدعی است که در آن دوره خیلی‌ها معتقد بودند که فوتبالش به پایان رسیده اما اکنون با اعتمادی که جواد نکونام به او داشته، توانسته شرایط را تغییر دهد. گفتگوی فرشاد احمدزاده را در ادامه بخوانید.

می‌خواهیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برویم

من یک فصل و نیم است در فولاد حضور دارم و شرایط خیلی خوبی داریم هم از نظر مدیریتی و هم کادر فنی که نیازی به تمجید من ندارند و معرف حضور اهالی فوتبال هستند. خدا را شکر من در شرایط خوب فولاد به این تیم آمدم و فصل قبل توانستیم نتیجه بگیریم و به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسیم و با درایت کادرفنی می توانیم به مرحله گروهی برسیم. امیدوارم بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال خوزستان و ایران در این مسابقات باشیم.

با بدشانسی در بعضی بازی‌ها امتیاز از دست دادیم

بازی ها فشرده هستند و اکثر امتیازات تقسیم می شود. درست است که در برخی بازی ها بدشانسی آوردیم اما در مجموع خوب کار کردیم، امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و این نمایش را دوباره تکرار کنیم . در لیگی که قطعا همه امتیاز از دست می دهند اگر بتوانیم باهوش عمل کنیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و به خواسته خود برسیم.

داور پنالتی روی من را نگرفت و گل سالم را خطا اعلام کرد

ما فقط ۴ امتیاز با صدر فاصله داریم و در دیدار با نفت مسجدسلیمان سر یک اتفاق باختیم، زمین اصلا شرایط خوبی نداشت و شوت از راه دور حریف درون دروازه ما رفت و باختیم. که اگر از موقعیت های‌مان استفاده می‌کردیم شرایط متفاوت می‌شد و می‌توانستیم در این دیدار امتیازات را کسب کنیم. در یک صحنه بازیکن حریف روی من پنالتی کرد که عکسش هم داریم اما داور پنالتی نگرفت و به غیر از این صحنه گل سالم ما را داور خطا اعلام کرد. ما در یک بازی باید دیگر چه کاری انجام دهیم؟ امیدوارم از این اتفاقات و اشتباهات نباشد و در ادامه لیگ ما بتوانیم موفقیت هایمان را تکرار کنیم.

والیبال در خون ما ارومیه‌ای هاست

این موضوع که با سر گل می‌زنم دلایل زیادی دارد . بالاخره من از شهر والیبالی ها آمدم و اکثر بازیکنانش دوستان و همشهریان من هستند و والیبال بازی کردن در خون ما است . یک قسمت آن هم به پرش و تایمنیگ بر می گردد و البته من زمانی که با سر گل میزنم راحت‌تر هستم چون می توانی با سر دقیق تر ضربه بزنی و توپ را راحت‌تر به درون دروازه بفرستی.

گل برابر سایپا را خیلی دوست دارم

در مورد گلم به سایپا باید بگویم که این جور گل ها خیلی کیف می دهد. هدفم گل زدن بود و دقیقه توپ به همان جایی که دوست داشتم رفت ولی در نهایت مهم سه امتیاز است فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند و خوشحالی مردم اهواز هدف ما است .

راز شادی گل خاص؛ طراحی خودم بود داستان ندارد!

خودم شادی گلم را طراحی کردم و ده دقیقه کلا رویش فکر کردم(می خندد) و داستان خاصی ندارد.

انتظارات از فولاد خوزستان بالا رفته است

وقتی چندسال یک تیم نتایج معمولی می گیرد و پس از آن سهمیه می گیرد انتظارات بالا می‌رود و فکر کنم خوب نباشد که بخواهیم انتظارات را خیلی بالا ببریم چون اثر منفی می‌گذارد و استرس بالا می رود. کادر فنی خودش می داند چه کار کند، همان طور که فصل قبل توانستیم با روشی که طراحی کردند موفق شویم و جریانات را مدیریت کردند. همه چیزی که به صلاح ما در لیگ و مابقی مسابقات است را می خواهند و وظیفه ما این است تا خواسته‌شان را در زمین اجرا کنیم.

می‌گفتند فوتبال من تمام شده است

مربیگری سلیقه ای است، فصل گذشته با شرایط بدی به فولاد آمدم و همه می گفتند فوتبالش تمام شده و حاشیه دارد. اما اینجا آمدم و احیا شدم و خودم را مدیون آقا جواد می دانم، در شرایطی که نیاز داشتم دستم را گرفت و کمکم کرد تا توانایی ام را نشان بدهم. از همان روز اول که آمدم فهمیدم آقای نکونام شخصیت و کاراکتر بزرگی دارد، قطعا بدانید آقای نکونام در آینده کمک بزرگی به فوتبال ملی و لیگمان خواهد کرد، به نوعی باید بگویم آینده متعلق به او خواهد بود.

حضور گرم و حمایت هواداران باعث می‌شود نتایج بهتری بگیریم

از طرفداران عزیز فولادی که من را در این مدت حمایت کردند ممنونم، امیدوارم با بازی خوبم لطف آن ها را جبران کنم . امیدوارم به این حمایت ها ادامه دهند . هواداران دلگرمی ما هستند و حمایت هایشان به خصوص به جوان های ما انگیزه می دهد تا بتوانیم در زمین موفق باشیم و از حضور شان در گرما و سرما کنارمان انرژی می‌گیریم تا بتوانیم نمایش بهتر و قدرتمندتری را ارائه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان