پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان شاه‌حسینی


پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان شاه‌حسینی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم توران طیرانی یوسف‌آبادی، مادر گرامی شهیدان معزز محمدحسن، حسین و سعید شاه‌حسینی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان شاه‌حسینیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان شاه‌حسینی پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر شاه حسینی

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم توران طیرانی یوسف آبادی»، مادر گرامی شهیدان معزز «محمد حسن، حسین و سعید شاه حسینی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که از سوی والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت و جانبازی فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج