جولان 40 شرور مشهدی به دست پلیس پایان یافت


جولان 40 شرور مشهدی به دست پلیس پایان یافت

حوادث رکنا: 40 نفر از اراذل و اوباش خطرناک مشهد توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم قربانزاده درتشریح این خبر گفت: پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس مشهد قرارگرفت و ماموران انتظامی مشهد در عملیاتی هماهنگ با پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و اقدام اطلاعاتی ۴۸ ساعته ،متهمانی را در این رابطه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این عملیات ضربتی که با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی مشهد انجام شد ۴۰ تن ازاوباش تحت تعقیب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۴ قبضه سلاح کمری، ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۳۷ قبضه سلاح سرد و حدود ۱۸۰ گرم هرویین کشف شد.

سردار قربان زاده خاطر نشان کرد: یکی از محورهای اساسی طرح های ارتقای امنیت اجتماعی کنترل متهمان پرونده های شرارت و اوباش سابقه دار است که در این رابطه ۶۱ نفر از آنان مورد پایش قرار گرفته و خوشبختانه مشخص شد این افراد به آغوش خانواده های خود بازگشته اند و هیچ گونه اقدام مجرمانه ای از آنان مشاهده نشده است.

وی گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و به طورمستمر در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!