توزیع 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر


توزیع 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از توزیع 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: تلاش شد تا با نیت هر شهید یک بسته معیشتی در روستای گرجی محله بهشهر توزیع شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در راستای فرمایشات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای ، مبنی بر اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات، اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله در کنار بسیجیان خدمات مختلفی را در دوران کرونا ارائه کردند.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: با تلاش های انجام شده در هفته بسیج و روزهای بعد از آن به نیابت هدیه به شهدا، بسته های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بسته بندی و توزیع شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای اقشار مختلف مردم، در صورت تامین بودجه و کمک های مردمی و خیران، این امر خداپسندانه کمک مومنانه در طول سال ادامه خواهد داشت و از خیران می خواهیم تا ما را در اجرای این برنامه معنوی یاری رسانند.

الیاسی از توزیع 15 بسته معیشتی به نیت 15 شهید در راستای طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی همان دومین رویداد ملی فهما به همت اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: تلاش شد تا با نیت هر شهید یک بسته معیشتی در روستای گرجی محله بهشهر توزیع شود.

به گفته مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر، در دوران کرونا در هر گوشه و کناری از حسینیه و مسجد و حتی منازل شاهد تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع در بین نیازمندان بودیم که استمرار دارد.

الیاسی یادآور شد: با شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر به منظور کمک به نیازمندان آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات توسعه یافت و همچنان ادامه دارد که امیدواریم با تلاش خیران این کمک ها به نیازمندان بیشتری برسد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...