روحانی اهل سنت: امنیت ارمغان مسلک سردار سلیمانی است


روحانی اهل سنت: امنیت ارمغان مسلک سردار سلیمانی است

گرگان - ایرنا - امام جمعه اهل سنت شهرستان گمیشان در استان گلستان معتقد است که عقاید و مسلک فرماندهان مخلص، ساده زیست و شجاعی همچون شهید سلیمانی سبب شد تا امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان زبانزد باشد.

حاج آخوند امانگلدی حنفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی برخلاف تصور دشمنان جمهوری اسلامی باعث شد او در تاریخ زنده بماند و اتحادی عظیم در دل میلیون‌ها ایرانی و امت اسلامی شیعه و سنی جهان به وجود آورد.

وی بیان کرد: شهادت سردار یا به تعبیر خود شهید سرباز قاسم سلیمانی نه تنها نقشه‌های شوم استکبار را برای وارد کردن صدمه به جهان اسلام آشکارتر کرد بلکه موجب تقویت همبستگی، اتحاد و مقاومت مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهل سنت گمیشان گفت: دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال ترور افراد شاخص کشور برای ایجاد شکاف و ضربه زدن به پیکره نظام و انقلاب بودند ولی شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها آسیبی به نظام اسلامی نزند بلکه موجب وحدت فزاینده مظلومان و مسلمانان جهان شد.

آخوند حنفی گفت: اگر چه جهان اسلام و جبهه جهانی مقاومت، شخصیت برجسته ای را از دست داد ولی درخت تنومند مبارزه با تروریسم با اهدای خون این سردار بزرگ تنومندتر شده و سپاه مسلمین جهان به فرموده مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده‌ای به آمریکای جنایتکار و ایادی استکبار خواهد داد.

این روحانی اهل سنت شهید سلیمانی را شخصیتی مردم‌دار و ساده‌زیست دانست و گفت: شهید سلیمانی هیچ گاه به دنبال مال دنیا نبود و مردم هم وقتی مشاهده می‌کنند که مسوولان و فرماندهان‌ آنها این گونه کار می‌کنند، پای همه سختی‌های نظام و انقلاب می‌ایستند.

حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور و به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا