اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز ایلام انتخاب شدند


اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز ایلام انتخاب شدند

ایلام - ایرنا - هفت عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور و معاون عمرانی استاندار ایلام با برگزاری مجمع عمومی انتخاب شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این آیین و با حضور اعضای هیت امنا مجمع خیرین، آقایان حسین اسدی، هوشنگ شکربیگی، نعمت رحیمی، محسن حیدری، یونس هواسیان، فرزاد کاکایی و حبیب الله محبی به عنوان اعضا هیات مدیره انجمن مسکن ساز استان ایلام انتخاب شدند.

معاون عمرانی استاندار ایلام در این نشست گفت: ضرورت فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مردم و خیرین معنا می یابد و لازم است تلاش کند بدور از هرگونه وابستگی های اداری پیش برود.

احمد کرمی افزود: خیرین برنامه های اجرایی برای ساماندهی و رفع مشکل مسکن محرومان به مسوولان دستگاه ها و متولیان امر ارائه داده و از آنها بخواهند با مساعدت و همکاری مستمر این معضل را از چهره اجتماعی استان حذف کنند.

انجمن خیرین مسکن ساز استان ایلام، در فراز تاریخی حساب ۱۰۰ امام (ره) به صورت رسمی در خصوص نیل به اهداف خود مبنی بر تامین و تهیه مسکن ارزان قیمت برای محرومین شهر ایلام و به تبع آن در دیگر شهرستان های استان از امروز تاسیس و شروع به فعالیت کرد.

به گزارش ایرنا، در جریان سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مسکن کشور به استان ایلام و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان احداث شود.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ۱۲ شهرستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا