11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد


11 پروژه ورزشی استان اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

اردبیل - ایرنا- معاون توسعه و منابع اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: 11 پروژه ورزشی در این استان با اعتبار بیش از 70 میلیار ریال برای اجرا و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش ایرنا ، کاظم شیرین‌زاده روز چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس روسای شهرستان‌های ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ۶ پروژه از این تعداد شامل سالن شام اسبی، استخر شهید رجایی، سالن شهید رجایی و سالن حضرت علی‌اکبر محله گلمغان اردبیل، استخر فجر گرمی و سالن شهدای پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار هزینه شده و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: سه پروژه مجموعه ورزشی استاد شهریار مشگین‌شهر، سالن فاطمه الزهرای پارس‌آباد و استخر خلخال با ۲۹ میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه‌گذار خصوصی در حال بازسازی است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شیرین‌زاده اضافه کرد: ۲ پروژه استخر مشگین‌شهر و سالن نخستین احمدی اردبیل هم با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به سرمایه‌گذار واگذار شده و اقدامات ابتدایی درباره سالن شهدای محله نیار هم انجام گرفته است.

او بیان کرد: همچنین امسال ۸۴ مکان ورزشی به مستاجران واگذار شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به نیاز تعمیر ، تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی شهرستان‌ها نیاز هست که روسای شهرستان‌ها به پیگیری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان‌ها از طریق فرمانداران در راستای تعمیر، تجهیز، نگهداری و احدات اماکن ورزشی جدیت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس