آزادی زندانیان غیرعمد در قزوین به نام سردار شهید سلیمانی


آزادی زندانیان غیرعمد در قزوین به نام سردار شهید سلیمانی

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین از ایجاد زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد و مالی در راستای اجرای طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی با همکاری خیرین خبر داد.

بهمن حیدری گفت: به‌مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و با اجرایی شدن طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی، هفت زندانی مالی با پرداخت کمک نقدی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی بسیج دانشجویی استان قزوین، وی به همکاری خیران در راستای اجرای طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح و به همت گروه جهادی انصارالمهدی(عج) بسیج دانشجویی استان و مشارکت خیرین این کار پسندیده صورت پذیرفت.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: همکاری دانشجویان بسیجی استان و خیرین در راستای طرح آزاد سازی زندانیان غیرعمد به نام سردار دل‌ها شهید سلیمانی و جلب رضایت شکات قابل تقدیر است.

حیدری به برگزاری جلسات متعدد به‌منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی اشاره و بیان کرد: برخی از مددجویان زندان‌ها به‌دلیل عدم توانایی پرداخت مبالغ خرد مالی در زندان به سر می‌برند که با همکاری دانشجویان بسیجی در صدد ایجاد زمینه آزادی این زندانیان هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند