نواختن آژیر قرمز کرونایی با دورهمی خانوادگی در سوادکوه شمالی


نواختن آژیر قرمز کرونایی با دورهمی خانوادگی در سوادکوه شمالی

ساری – ایرنا – فرماندار سوادکوه شمالی گفت که دورهمی خانوادگی علت اصلی وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان بوده و نیاز است که مردم از برگزاری هرگونه تجمع خانوادگی یا دوستانه خودداری کنند.

سید محمد انصارالحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بازار شرایط خوبی دارد، افزود: مهم‌ترین علت ورود این شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی برگزاری مراسم و دورهمی های خانوادگی است.

وی از مردم خواست دورهمی های خانوادگی را کاهش دهند تا هر چه زودتر نه تنها مانع از گسترش بیماری کرونا در این شهرستان شویم ، بلکه از هرچه سریع تر به شرایط ایمن تری حرکت کنیم .

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه با اجتناب از برگزاری دورهمی ها و جمع های کوچک خانوادگی می توانیم انتقال بیماری را کاهش و کنترل کنیم، افزود: شست و شوی مداوم دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک سه اصل مهم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

انصارالحسینی با اشاره به اینکه از امروز پروتکل و محدودیت های قرمز کرونایی در سطح این شهرستان اعمال می شود، گفت که البته اثرگذاری طرح ها ملزم مشارکت حداکثری مردم است و در صورت عادی انگاری و عدم رعایت باید منتظر محدودیت ها شدیدتر بود که ممکن است به اقتصاد شهرستان آسیب جدی وارد کند.

وی در پایان با اعلام اینکه نظارت بر اصناف همه روزه در حال انجام شدن است، گفت: ورود مسافر و گردشگران به مناطق ییلاقی و گردشگری این شهرستان همچنان ممنوع است.

براساس تازه ترین گزارش تاد استانی ماقبله با ویروس کرونا و دانشگاه علوم پزشکی مازندران شهرستان های ساری ، آمل ، رامسر و سوادکوه شمالی وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند.

در حال حاضر نیز یک هزار و ۱۹۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که نسبت به مدت مشابه آذرماه گذشته رشد ۲۵ درصدی را در تعداد بیماران کرونایی بستری شاهد هستیم.6

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022