گوشی Vivo Y20 مدل 2021 با تراشه مدیاتک معرفی شد


گوشی Vivo Y20 مدل 2021 با تراشه مدیاتک معرفی شد

گجت نیوز ویوو وای 20 برای نخستین بار در تابستان گذشته معرفی شده بود؛ حالا اما یک جانشین پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات مدل 2021 گوشی Vivo Y20 آشنا خواهید شد. تفاوت مدل‌های 2020 و 2021 دستگاه را باید در نام چیپست، ورژن رابط کاربری و سرعت شارژ باتری جستجو کنیم. مدل جدید گوشی Vivo... نوشته گوشی Vivo Y20 مدل 2021 با تراشه مدیاتک معرفی شد اولین...

ویوو وای ۲۰ برای نخستین بار در تابستان گذشته معرفی شده بود؛ حالا اما یک جانشین پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات مدل ۲۰۲۱ گوشی Vivo Y20 آشنا خواهید شد.

تفاوت مدل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دستگاه را باید در نام چیپست، ورژن رابط کاربری و سرعت شارژ باتری جستجو کنیم. مدل جدید گوشی Vivo Y20 به جای اسنپدراگون ۴۶۰ از تراشه هلیو P35 مدیاتک قدرت می‌گیرد. همچنین با نسخه جدیدتر Funtouch OS 11 کار می‌کند و سرعت شارژ آن از ۱۰ به ۱۸ وات افزایش یافته است.

سایر مشخصات دست نخورده باقی مانده‌اند. این یعنی وجود یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس، حسگر اثر انگشت جانبی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی!

ویوو وای ۲۰ در مجموع چهار دوربین دارد. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل عقب با دو دوربین ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. درون ناچ نمایشگر هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

قیمت گوشی Vivo Y20 (مدل ۲۰۲۱)

این موبایل ویوو در دو رنگ آبی و سفید با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. قیمت فروش در مالزی، معادل ۱۵۰ دلار است؛ ولی هنوز زمان ورود آن به سایر بازارها مشخص نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403