صندوق کارآفرینی امید ظرفیت پرداخت تسهیلات طرح های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را دارد


صندوق کارآفرینی امید ظرفیت پرداخت تسهیلات طرح های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را دارد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در نشست امروز جمع بندی مصوبات سفر معاونان وزیر  و مدیران عامل بانک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد پایتخت طبیعت ایران نام‌گذاری شده گفت: صندوق کارآفرینی امید ظرفیت پرداخت تسهیلات طرح‌های بوم‌گردی و گردشگری تا سقف 50 میلیارد ریال را دارد.

"اصغر نوراله‌زاده" با اشاره به تعریف طرح تمدن گردشگری برای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح بر محور سرمایه‌های نمادین و حوزه تمدن گردشگری تعریف شود و صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد هزینه جشنواره نمادین استان را پرداخت کند، ضمن اینکه این ظرفیت وجود دارد که تسهیلات طرح‌های بوم‌گردی و گردشگری تا سقف ۵۰ میلیارد ریال را پرداخت کند.
وی با اشاره به اینکه حوزه سرمایه طبیعی این استان مورد غفلت واقع شده، تصریح کرد: در صورت موافقت محیط زیست، می‌توان بزرگترین شکارگاه خصوصی کشور را در این استان ایجاد کرد و در این زمینه هم آماده همکاری هستیم.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با بیان اینکه برای حفظ سرمایه‌های طبیعی این استان آماده همکاری با مجموعه استان هستیم، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی آمادگی دارد از مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته به حوزه روستایی استان هر میزان که نیاز باشد پذیرش کند.
نوراله زاده با اشاره به برگزاری جشنواره" بنه" تاکید کرد: بنه از محصولات این استان است که جشنواره آن به همراه محصولات فرآوری برگزار شود، ضمن اینکه جشنواره عسل و جشنواره کوهنوری دیگر برنامه‌هایی است که به معرفی بیشتر این استان کمک می‌کند و در صورت برگزاری، هدایای آن توسط صندوق پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی بیان کرد: مدل کشاورزی قراردادی توسط صندوق کارآفرینی تعریف شده و آمادگی داریم این مدل را از استان کهگیلویه و بویراحمد و دو کارخانه سینره و زرد بند آغاز کنیم.
به گزارش ایسنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید کشور امروز نیز به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و به جمع معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در راس هیات بلندپایه برای بررسی ظرفیت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری استان آمده بودند پیوست.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...