مسابقه مجازی وصیت ‌نامه شهید سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون


مسابقه مجازی وصیت ‌نامه شهید سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از برگزاری مسابقه مجازی وصیت ‌نامه سپهبد شهید قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سالیان سال در جبهه‌های مقاومت، برای حفظ ارزش‌های اسلامی، دفاع از حقانیت و گسترش آزادی‌خواهی جنگید و در حقیقت نماد جبهه مقاومت اسلامی و مظهر ظلم‌ستیزی و نماد مقاومت در سراسر جهان بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شد که هزاران سردار سلیمانی در سرزمین اسلامی به خونخواهی این سردار بزرگ اسلام به پا خیزند، افزود: انقلاب اسلامی ایران این ظرفیت و پتانسیل را دارد که سردار شهید سلیمانی را الگو و ساختار نظام و تفکر انقلاب به جامعه امروزی بشر معرفی کند و بطور یقین شهادت حاج قاسم و همرزمانش تثبیت کننده گام دوم انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور»، مسابقه مجازی وصیت ‌نامه الهی سیاسی این شهید بزرگوار را با عنوان «راه سلیمانی ادامه دارد» را برگزار ‌می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون هدف از این مسابقه را گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت خدمات ارزنده ایشان، ضرورت تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامی، ترویج تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در مکتب سلیمانی دانست و اضافه کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به کانال اطلاع رسانی کانون، نسخه بارگذاری شده وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مطالعه و پاسخ سؤالات طراحی شده را تا حداکثر 13 دی ماه به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شده است، افزود: به 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان