اجرای طرح «مقتدر مهربان» ویژه دانش‌آموزان/ اگر حاج قاسم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟


اجرای طرح «مقتدر مهربان» ویژه دانش‌آموزان/ اگر حاج قاسم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بسته برنامه‌ای به نام «مقتدر مهربان» را پیش‌بینی کردیم.

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: فردا سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است؛ در راستای گرامیداشت این مرد بزرگ، بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی را قالب یک بسته فعالیت پیش‌بینی کرده است.

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، بسته برنامه‌ای به نام «مقتدر مهربان» را پیش‌بینی کردیم.

وی با بیان اینکه مقتدر مهربان شامل چند برنامه است، افزود: برنامه اول، پویش «نسل سلیمانی» است که طراحی کردیم و مابقی تشکل‌ها به میدان آمدند و تبدیل به جبهه شد و در حال حاضر ۱۰ موسسه و نهاد در این پویش مشارکت می‌کنند.

باستان ادامه داد: در این برنامه امضای طومار الکترونیکی پیش‌بینی شده است و دانش‌آموزان با ورود به سایت http://naslesoleimani.com می‌توانند در آن شرکت کنند؛ این طومار الکترونیکی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است و محتوای آن خطاب به فرماندهان جبهه مقاومت از سوی دانش‌آموزان انقلابی است.

وی با بیان اینکه در برنامه دوم، چهار چالش طراحی کردیم که به این چالش‌ها آثار خوبی رسیده است، اضافه کرد: اولین چالش «قهرمان من» است که دانش‌آموزان خاطره یا داستانی را درباره زندگی شهید سلیمانی به صورت پادکست صوتی برای ما از طریق کانال بسیج دانش‌آموزی در سامانه «شاد» ارسال می‌کنند.

اجرای طرح «مقتدر مهربان» ویژه دانش‌آموزان/ اگر حاج قاسم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی افزود: چالش دوم «خبرنگار شو» است که مصاحبه تصویری دانش‌آموز با موضوع «اگر حاج قاسم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟» پیش‌بینی شده است.

وی به چالش «خط و نشان» اشاره و اظهار کرد: در این چالش دانش‌آموزان یک پیام ویدئویی به قاتلان سردار سلیمانی آماده کرده و برای ما ارسال می‌کنند؛ چالش چهارم هم «ضربه کاری» نام دارد و دانش‌آموزان ایده‌های خود را درباره انتقام در عرصه‌های مختلف بیان کرده و همه این موارد را به صورت ویدئو و صوت ارسال می‌کنند.

باستان گفت: سومین برنامه، رونمایی از کتاب «مدرسه درس آموز» است که 21 درس از زندگی حاج قاسم در آن توضیح داده شده و بعد از رونمایی، بین دانش‌آموزان توزیع می شود.

وی افزود: برنامه‌های کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌هاست که ۳۲۰ منتخب دانش‌آموزان استان‌ها برنامه دارند و هر استان یک بیانیه نیز صادر می‌کند.

اجرای طرح «مقتدر مهربان» ویژه دانش‌آموزان/ اگر حاج قاسم نبود چه اتفاقی می‌افتاد؟

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: یک سرود تحت عنوان «راه فردا» را نیز پیش‌بینی کردیم که به ادامه راه شهید سلیمانی توسط دانش‌آموزان اشاره دارد.

ویژه‌نامه مرد میدان را همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در خبرگزاری فارس بخوانید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا