توزیع کمک های مومنانه ذیل رواق همدلی طرح ایران قوی در روستای گرجی محله بهشهر


توزیع کمک های مومنانه ذیل رواق همدلی طرح ایران قوی  در روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی گفت: 240 بسته معیشتی و بهداشتی به همت کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در قالب طرح ایران قوی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، اعضای کانون شهدای روستای گرجی محله در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری، برای رفع نیاز نیازمندان هم وارد میدان شدند.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده و دچار مشکلات مالی و معیشتی شده اند و این کانون تلاش کرد تا در حد توان برای کمک به نیازمندان وارد صحنه شود.

وی با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تاکنون240 بسته معیشتی و بهداشتی و 95 بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان توزیع شد، خاطر نشان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبری با عنوان رزمایش همدلی و مواسات آغاز و با اجرای طرح ایران قوی ادامه یافته است.

الیاسی گفت: در راستای اجرای طرح ایران قوی و همچنین رزمایش همدلی و مواسات فعالیت های گسترده ای را در کانون انجام داده ایم که تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه های مواسات در دست اجراست.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر افزود: در طول دوران مختلف برنامه های مختلفی اجرایی شده است و تهیه بسته های معیشتی شامل مایحتاج عمومی و اولیه زندگی و تهیه بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی ، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و همچنین وسایل بهداشتی برای بیماران بستری در منزل از جمله فعالیت های این کانون بوده است.

وی یادآور شد: ضد عفونی کردن مسجد و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه های مهم کانون شهدای روستای گرجی محله بهشهر در دوران شیوع کرونا بوده است که با قوت و همکاری اعضای کانون اجرایی شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...