سانحه رانندگی در استان همدان سه کشته برجا گذاشت


سانحه رانندگی در استان همدان سه کشته برجا گذاشت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با سواری پراید در محور گل تپه - بیجار منجر به مرگ سه سرنشین خودرو سواری شد.

سرهنگ غلامعلی همایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲ سرنشین کامیون نیز دراین حادثه مجروح شدند، اظهار داشت: یک دستگاه سواری پراید بدون توجه به اصول رانندگی و ایمنی و رعایت حق تقدم، از راه فرعی وارد جاده اصلی همدان _ بیجار شده که منجر به بروز سانحه و برخورد با یکدستگاه کامیون عبوری در جاده می شود.

وی با اشاره به اینکه علائم هشداردهنده و اخطاری لازم در محل بروز سانحه(تقاطع دارقشلاق) وجود دارد، افزود: براساس نظر کارشناسان بی توجهی راننده پراید به قواعد راهنمایی و رانندگی مبنی بر رعایت حق تقدم هنگام ورود از فرعی به اصلی عامل بروز این سانحه پ بوده است.

سرهنگ همایی بیان کرد: محموله بار کامیون ۱۰ تن نیز نیز گچ بوده که همین امر بر شدت برخورد و خسارت وارده تاثیر مستقیم داشته است.

رییس هلال احمر شهرستان کبودرآهنگ نیز با بیان اینکه حادثه حوالی ساعت ۲۱ دیشب در محور گل تپه به بیجار نزدیکی سه راهی دارقشلاق روی داد که با اطلاع، عوامل امدادی جمعیت به محل اعزام شدند.

سانحه رانندگی در استان همدان سه کشته برجا گذاشت

جبار طهماسبی با اشاره به عملیات امداد و نجات عوامل هلال احمر در محل حادثه، افزود جسد متوفیان تحویل عوامل انتظامی شد و ۲ مجروح سانحه نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟