بی توجهی آمریکا به قوانین مصوب برای اقشار کم درآمد/ کارگران آمریکایی زیر تیغ قطع عضو و سوختگی


بی توجهی آمریکا به قوانین مصوب برای اقشار کم درآمد/ کارگران آمریکایی زیر تیغ قطع عضو و سوختگی

کارگران صنعت بسته بندی گوشت 3 برابر بیشتر از سایر کارگران آمریکایی در معرض خطر آسیب های جدی از جمله؛ قطع عضو، ضربه به سر، شکستگی و سوختگی درجه دو قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"تیتریک"؛ سازمان دیده بان حقوق بشر (hrw) در وب سایت خود نوشت که 50 سال پس از امضای قانون ایمنی و سلامت شغلی (OSH) از سوی "ریچارد نیکسون" رئیس جمهور آمریکا که زمینه بسیاری از حمایت های اولیه را فراهم می کند و امروز کارگران آمریکایی به طور قانونی مستحق آن هستند، اما این گروه همچنان در معرض خطر قرار دارند و دولت بایدن باید مقررات را تقویت کند.

وزارت کار آمریکا در ژانویه سال 2020 اعلام کرد که سالگرد این قانون را با جشن یکساله از دستاوردهای گذشته، تلاش های فعلی و اقدامات آتی به منظور محافظت از کارگران آمریکایی جشن می گیرد. اما در میان این حجم از حرف درباره جشن، وزارت کار و سایر سازمان های تحت نظارت دولت دونالد ترامپ تلاش های تهاجمی را برای تضعیف و از بین بردن محافظت از ایمنی محل کار و کاهش نظارت بر آن انجام داده اند.

صنعت بسته بندی گوشت آمریکا برخی از خطرات عمده که به سلامت کارگران آسیب می زند و منجر به تقویت مقررات زدایی می شود را نشان می دهد.

به گفته اداره ایمنی و سلامت شغلی (OSHA) آژانس وزارت کاری که توسط قانون OSH ایجاد شده، کارگران صنعت بسته بندی گوشت 3 برابر بیشتر از سایر کارگران آمریکایی در معرض خطر آسیب های جدی از جمله؛ قطع عضو، ضربه به سر، شکستگی و سوختگی درجه دو قرار دارند.

تحقیقات دیده بان حقوق بشر نشان می دهد که علاوه بر تجهیزات خطرناک و شرایط اِرگونومیک، سرعت شدید خطوط کشتار با میزان بالای آسیب جدی به کارگران ارتباط دارد.

اخیرا مکان های تنگ، ساعات کار طولانی و تجهیزات محافظت شخصی نامناسب و ناکافی باعث شده تا کارخانه های بسته بندی گوشت با در نظر نگرفتن استانداردهای بهداشتی در طول دوران همه گیری به مراکز شیوع کووید19 تبدیل شوند.

هنگامی که کارگران جان خود را بر سر خطوط کشتار دام قرار می دهند، دولت ترامپ با کاهش نظارت بر کارخانه ها سرعت خطوط را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !