استاندار ایلام: سردار سلیمانی پویاترین مکتب زنده عالم است


استاندار ایلام: سردار سلیمانی پویاترین مکتب زنده عالم است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید سلیمانی پویاترین مکتب زنده عالم است.

به گزارش روابط عمومی استانداری در متن این پیام که رونوشتی از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته، آمده است: امروز مکتب حاج قاسم پویاترین مکتب زنده عالم برای مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم در برابر استکبار جهانی است و قاتلین شهید سلیمانی تا ابد روسیاه تاریخ خواهند بود ...

بسم الله الرحمن الرحیم
من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا [ سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳]

حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه، چهره کاریزماتیک جبهه مقاومت، سردار ملی ایرانیان و قهرمان امت اسلامی در مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ بود. او به راستی مجاهد فی سبیل الله، مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویّت در نبرد حق علیه باطل بود.

تقارن اولین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید مظلوم، سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نیز اربعین شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور، دکتر "محسن فخری زاده" می تواند تلاقی مواجه با استکبارستیزی، اعتلای اسلام و مسلمین و تعالی استقلال و عزت ایران اسلامی باشد.

شهید سلیمانی با نابودی تروریست‌های داعشی هیمنه پوشالی اسلام هراسی آمریکایی‌ها را درهم شکست. او توانست با حرکت صریح و روشن خود در مسیر مستقیم جهاد و مقاومت چهره کریه و خبیث دشمنان اسلام، آزادی و مردم‌سالاری را به جهانیان نشان دهد.

آنان که نتوانستند با "مرد میدان مبارزه و جهاد" وارد نبرد رو در رو شوند، در سیاهی شب بزدلانه و ناجوانمردانه سردار شجاع جهان اسلام را ترور کردند و به شهادت رساندند؛ به یقین آنان تا ابد روسیاه تاریخ خواهند بود.

اما حاج قاسم هنوز زنده است. امروز خون حاج قاسم در کالبد و رگ‌های ملت های آزاده جهان علیه استکبار تکثیر شده و در جوش و خروش است. آری امروز مکتب حاج قاسم پویاترین مکتب زنده عالم برای ملت‌های مظلوم است که در آن فرهنگ ایثار و شهادت و حریت و آزادگی برای نبرد با ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نهادینه می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این سردار ملی، شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و همرزمانشان، همچنین اربعین شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای کشور شهید فخری زاده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های این شهیدان والامقام، ملت شریف ایران اسلامی و مردم شهید پرور استان ایلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک راه عزت آفرین و پرافتخاز شهید سلیمانی و همزمان شهیدش در جبهه مقاومت با صلابت و پر شورتر از گذشته ادامه می یابد و مستکبران عالم را مایوس و پشیمان خواهد ساخت.

در پایان سـلامتی و سرافرازی بیش از پیش ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی را از در گاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس همراهانش ازجمله ابومهدی مهندس جانشین فرمانده نشد الشعبی بامداد ۱۳ دیماه سال گذشته در فرودگاه بغداد مورد هدف و ترور رژیم تروریست آمریکا قرار گرفت.

پیکر این شهید گرانقدر بعد از تشییع باشکوه در زادگاهش کرمان به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی