17 تن و 500 کیلوگرم کالای اساسی احتکاری در اردبیل کشف شد


17 تن و 500 کیلوگرم کالای اساسی احتکاری در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 17تن و 500 کیلوگرم انواع کالای اساسی احتکار شده در انباری در شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار هوشنگ حسینی روز شنبه گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالای اساسی در انباری واقع در خیابان کاشانی، شهر اردبیل دریافت کردند.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و نیز اخذ مجوز قضایی با همراهی بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند که در بازرسی از محل ۱۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج و انواع حبوبات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، اظهارکرد: ارزش احتکار مکشوفه بنا به اظهار نظر کارشناسان پنج میلیارد و ریال برآورد شده است.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به اداره تعزیرات حکومتی بیان کرد: با دستور مقام قضایی انبار پلمب شد.

او با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در رابطه با احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !