امام جمعه ایرانشهر: خدمت به مردم مکتب شهید سلیمانی بود


امام جمعه ایرانشهر: خدمت به مردم مکتب شهید سلیمانی بود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر روز شنبه در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خدمت به مردم مکتب این شهید بزرگوار بود گفت: عزت، اقتدار و آرامش ما مدیون خون شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی سردار جبهه مقاومت محبوب قلب ها بود و باید شخصیت و تاثیرگذاری ایشان و تمامی شهدا برای نسل جوان و نوجوان تبیین تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده منتقل شود.

وی افزود: شهید سلیمانی بیش از ۴۰ سال برای حفظ امنیت کشور در میادین مختلف جنگید اما هیچگاه به دنبال منفعت مادی شخصی نبود چراکه رفتار این سردار بزرگ برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است.

امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: درود خدا بر شهید سلیمانی که یک دنیا اقتدار، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد .

سرهنگ محمد هراتی فرمانده سپاه ایرانشهر نیز با اشاره به اینکه در میان دیدگاه‌ها و نظریه‌ها، بهترین راه برای برون رفت از مشکلات و موانع و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت افق راه و مکتب سردار سلیمانی است افزود: مکتب سردار سلیمانی با چهار بعد معنویت، عقلانیت، عدالت و ولایت‌مداری الگو است به گونه‌ای که در بعد معنویت این شهید یک انسان به تمام معنا و کسی بود که خدا را باور داشت و کاری جز برای رضای پروردگار انجام نداد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق