مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تمدید شد


مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی تمدید شد

قزوین- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با مضمون جلوه‌های فرهنگ رضوی، تا 30 دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این اداره کل با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال رضوی در قالب پویش مردمی تولید محتوای رضوی در فضای مجازی را برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم‌افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار فاخر با رویکرد فرهنگ دینی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

اسماعیلی افزود: ارزش‌های اخلاقی شامل صداقت، امانت‌داری، کرامت انسان‌ها، حفظ آبروی افراد، رزق حلال و ضد ارزش‌های اخلاقی مانند دروغ، خیانت در امانت، تهمت و افترا، حرام خواری، ارزش‌های اجتماعی شامل روابط اجتماعی، روابط خانوادگی، روابط با گروه دوستان، وقف، کار و تولید، مسوولیت پذیری، محیط زیست از موضوعات جشنواره است.

وی اضافه کرد: همچنین ارزش‌های حاکمیتی مانند اهداف نظام اسلامی، عدالت، رسیدگی به امور مردم، روابط متقابل مردم و مسوولان، زیارت شامل زیارت عارفانه، خاطرات سفر زیارتی، دل نوشته‌های زیارت، واگویه‌های زیارت، زیبایی و معنویت حرم مطهر، شفاعت ازجمله موضوعاتی است که می‌توان برای شرکت در جشنواره از آن‌ها استفاده کرد.

دبیر جشنواره خاطرنشان کرد: برای اینکه موضوعات مناسبی تهیه شود علاقه‌مندان می‌توانند از منابعی مانند آموزه‌های قرآن کریم، احادیث اهل بیت (ع) به‌ویژه امام رضا (ع) و عیون اخبارالرضا و سخنان و آثار بزرگان، صاحب‌نظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: آثار منتشره در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پرمخاطب فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با هشتگ امام_رضا و همچنین امام _رئوف در ۲ بخش حرفه‌ای و مردمی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان و ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند به نشانی ghazvin.shamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ٠٢٨٣٣٦٩١٤٠٤-٠٢٨٣٣٦٩١٤١٢ دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر