امام جمعه دیر: شهید سلیمانی امنیت جامعه اسلامی را تضمین کرد


امام جمعه دیر: شهید سلیمانی امنیت جامعه اسلامی را تضمین کرد

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ایثارگری و روحیه شهادت طلبی خود امنیت جامعه اسلامی را تضمین کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی شنبه شب به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و چهلم شهید محسن فخری زاده در محل شهدای گمنام شهر دیر افزود: شهید سلیمانی تبلور و تجسم تمام ارزش‌های اسلامی و ایرانی و به عنوان یک الگو مکتب اسلامی در جامعه تاثیرگذار بود.

وی ضمن قدردانی از دست اندکاران این برنامه معنوی گفت: نسل جوان امام راحل را ندیده اما به شهید سلیمانی علاقه مند هستند و خدا پاداش این شهید، که شهادت بود را نصیب او کرد.

امام جمعه دیر، ایمان، عمل صالح و روحیه جهادی از ویژگی شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: اگر ایمان، عمل صالح و روحیه جهادی در کنار هم قرار بگیرد شخصیتی همچون شهید سلیمانی شکل می گیرد که مومن به خدا می شود و جهاد او هم مخلصانه بود.

وی تدبیر و عقلانیت از خصوصیت دیگر شهید سلیمانی ذکر کرد و گفت: این شهید با تدبیر و عقلانیت کارها را جلو می‌برد و به دلیل تواضح و فروتنی که در وجود او بود، هیچ وقت خودش را مطرح نمی‌کرد.

حسینی ولایت مداری را از ویژگی اصلی شهید سلیمانی دانست و گفت: شهید سلیمانی سرباز ولایت بود و در کتاب وصیت نامه این شهید سفارش به تبعیت از مقام معظم رهبری دارد و در خدمات علما زانو می زد و مودب می نشست.

فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: آنچه که انسان را می سازد همت و اراده قوی است که در شهید حاج قاسم مشخص بود.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: ولایت مداری شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود و اخلاص، او را یک چهره طلایی کرد و بین مردم محبوب دل‌ها شد.

در ادامه حسین معینی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف شهید سلیمانی مرثیه سرایی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟