سوخت توزیع‌شده در تهران استاندارد است


سوخت توزیع‌شده در تهران استاندارد است

رکنا: در پی درج اخباری با عناوین وجود نشانه‌هایی از مصرف سوخت غیر استاندارد در صنایع و نیروگاه‌های تهران و در تاریکی قدم بزنید و مازوت بخورید! ، شرکت پخش فراورده های نفتی توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش رکنا ، در پی درج اخباری با عناوین " وجود نشانه‌هایی از مصرف سوخت غیر استاندارد در صنایع و نیروگاه‌های تهران" و " در تاریکی قدم بزنید و مازوت بخورید! "، شرکت پخش فراورده های نفتی توضیحاتی ارایه کرد.

شرکت پخش فراورده های نفتی اعلام کرد "به اطلاع هموطنان عزیز بویژه ساکنین تهران می رساند روزانه بیش از ۲۴۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی توزیعی درسراسر کشور با استاندارهای دقیق و تحت نظارت سازمانهای ذیصلاح و آزمایشگاه های مرجع در پالایشگاه های داخلی تولید و توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی توزیع میشود و با اجرای برنامه هایی که طی سالهای گذشته برای کاهش آلودگی هوا بویژه در شهر تهران صورت گرفته هرساله شاهد ارتقاء استاندارد فرآورده های توزیعی از جمله گازوئیل در کشور هستیم.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز در راستای کنترل کیفیت آن استاندارهای سختگیرانه ای در این مورد اعمال وکنترل می نماید و هم اکنون با تولید گازوئیل یورو ۴ و یور ۵ در پالایشگاه های کشور گازوئیل توزیع شده در سطح تهران و کلانشهرها دارای سطح استاندارد یورو ۴ و با گوگرد زیر ۵۰ جزء در میلیون است.

همچنین تاکید می شود سوخت توزیعی در شهر تهران از نوع نفت کوره یا همان مازوت نبوده و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آمادگی کامل دارد تا با حضور نمایندگان سازمان ملی استاندارد و سازمان محیط زیست، سوخت توزیعی در سطح شهر تهران را مطابق با روشهای استاندارد نمونه گیری و مورد آزمایش قرار دهد.

شایان ذکر است به منظور تعیین علت آلودگی هوای شهر تهران لازم است سایر عوامل آلاینده محیطی از جمله کیفیت احتراق خودروها و موتورسیکلت ها، وسایل گرمایشی منازل، میزان تردد خودروها و غیره نیز مورد توجه قرار گیرد. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو