دستگیری مرد گرگ نمای پاکستانی در خیابان!


پلیس پاکستان مردی را که با زدن ماسک گرگ با موتورسیکلت در خیابان پرسه می زد دستگیر کرد.

دستگیری مرد گرگ نمای پاکستانی در خیابان!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد پاکستانی که در عید سال نوی میلادی با پوشیدن ماسک گرگ نما اقدام به ترساندن مردم در خیابان می‌کرد توسط پلیس این کشور دستگیر شد. پلیس پیشاور پاکستان پس از آن اقدام به دستگیری این مرد کرد که شکایت‌هایی از طرف شهروندان محلی علیه وی مطرح شد.

این مرد در حالی که این ماسک را بر صورت داشت با موتورسیکلت در خیابان پرسه می‌زد. پلیس با بررسی تصاویر منتشر شده از وی که در شبکه‌های اجتماعی داغ شده بود او را دستگیر کرد. بلافاصله تصاویر مربوط به دستگیری این مرد در شبکه‌های اجتماعی مانند واتس آپ منتشر شد.

بیشتر بخوانید

ماسک عجیب یک مسافر در مترو!

بنا به گزارش ساما تیوی پلیس هویت این مرد را «اسد خان» اعلام کرده است که اهل منطقه «موتی» در نزدیکی پیشاور است. در گزارش پلیس آمده که اسدخان حین راندن موتورسیکلت اقدام به ایجاد سر و صدای شبیه به گرگ می‌کرد که همین مسئله موجب ترس و وحشت زنان و کودکان شده بود.

اسد خان در بازجویی پلیس ضمن دفاع از خود گفت که قصد ترساندن افراد محلی را نداشته و طبق استاندارد‌های اعلام شده توسط مسئولان بهداشت محلی برای پوشیدن ماسک، تنها یک ماسک به صورت خود زده است.

دستگیری مرد گرگ نمای پاکستانی در خیابان!
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک