انتقام خون شهید سلیمانی با اخراج آمریکا از خاورمیانه تحقق می‌یابد


انتقام خون شهید سلیمانی با اخراج آمریکا از خاورمیانه تحقق می‌یابد

یزد- ایرنا- معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتقام خون سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اخراج آمریکا از منطقه خاورمیانه و غرب آسیا، رقم می‌خورد .

به گزارش ایرنا، قاسم حبیب زاده یکشنبه شب در آیین بزرگداشت شهید سلیمانی که از سوی بسیج استادان دانشگاه‌های یزد که به صورت برخط ( آنلاین ) برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهیدان افزود: پاسداشت مقام شامخ شهیدان والامقام جبهه مقاومت و سلیمانی در گرو انتقام واقعی با اخراج آمریکا و تداوم راه آنهاست .

وی با اشاره به اینکه این شهید مظهر وحدت، ایمان، اخلاص، ولایتمداری و مبارزه با دشمنان و داعش بود، ادامه داد: تبیین افکار و شخصیت و نقش او در تقویت جبهه مقاومت باید بیش از گذشته مورد توجه همه اقشار جامعه به خصوص مراکز آموزش عالی و دانشگاهیان قرار گیرد .

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید در دانشگاه‌ها به مکتب سلیمانی پرداخته شود یادآور شد: اگر برخی پایان‌نامه‌ها و مقاله ها در مقاطع مختلف دانشگاهی از سوی دانشجویان به شهید سلیمانی اختصاص یابد نقش مهمی در ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب سلیمانی دارد.

حبیب‌زاده با بیان اینکه در این خصوص دانشجویان و بسیج اساتید نقش‌آفرین هستند، اظهار کرد: برای تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی باید مراکز دانشگاهی بیش از گذشته به وظایف دینی و انقلابی خود در این ارتباط عمل کنند که این کار بسیار نیازمند زمان است .

به گفته وی سردار سلیمانی الگوی کاملی از مجاهدت هوشمندانه و ایثار عارفانه بود که با بصیرت عمیق و درکی صحیح از شرایط و بحران‌ها در مسیر گسترش حق و عدالت و دفاع از اسلام حقیقی تلاش کرد و در این راه با تبعیت خالصانه از مقام معظم رهبری و امام خویش از هیچ کوششی دریغ نکرد تا جایی که امروز در سراسر جهان ایشان را به‌عنوان سردار مقابله با جبهه استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان می‌شناسند.

سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از سه فروند هواپیماهای بدون سرنشین ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا