طرح جداسازی خط رفت و برگشت گردنه اسدآباد آغاز شد


طرح جداسازی خط رفت و برگشت گردنه اسدآباد آغاز شد

همدان- ایرنا- فرماندار اسدآباد گفت: جداسازی خط رفت و برگشت گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر با نیوجرسی از راهدارخانه به سمت همدان آغاز شده است که تا پایان خرداد ماه 1400 بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ سعید کتابی شامگاه یکشنبه در بازدید از گردنه اسدآباد با اشاره به اینکه تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین علت های تصادفات در گردنه اسدآباد به شمار می رود، از آغاز جداسازی لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد با نصب نیوجرسی خبر داد.

وی با بیان اینکه با اتمام نصب نیوجرسی روشنایی ها بر روی آن نصب و ایمن سازی گردنه کامل خواهد شد، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح، ۲ پیمانکار برنده شدند که یکی از پیمانکاران برای جداسازی لاین رفت و برگشت نصب نیوجرسی و دیگری نصب روشنایی را برعهده دارد.

فرماندار اسدآباد در بازدید میدانی از وضعیت روشنایی گردنه اسدآباد، از مرتفع شدن مشکل روشنایی آن خبر داد و اظهار داشت: ۲ فقره سرقت کابل در گردنه موجب خاموشی برخی از پایه های برق گردنه شده بود که با توجه به حساس بودن گردنه و ضرورت ایمنی محور، با پیگیری های لازم مشکل خاموشی ها برطرف و روشنایی گردنه مرتفع شده و در بحث روشنایی گردنه هم اکنون مشکلی وجود ندارد.

مدرک‌گرایی مانع کسب مهارت و اشتغال‌زایی دانش آموختگان است

فرماندار بهار گفت: امروز مدرک گرایی مانع کسب مهارت و اشتغال‌زایی دانش آموختگان شده است.

احسان قنبری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان دانش آموخته به دنبال کار اداری و پشت میز نشینی هستند در صورتی که بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی با کمبود نیروی کارگر مواجه هستند.

وی اضافه کرد: همدلی خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای حل مشکلات جوانان وجود دارد و عملکرد اداره کار تعاون و امور اجتماعی؛ اداره فرهنگ و ارشاد سلامی؛ ورزش و جوانان؛ سپاه؛ نیروی انتظامی و بهزیستی در این خصوص رضایت بخش است.

قنبری با اشاره به وضعیت اشتغال شهرستان گفت: ما بر خلاف بسیاری از نقاط کشور مشکل بیکاری نداریم و حتی با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها