آغاز ثبت‌نام بن کتاب؛ 120 از شما، 80 از ما!


آغاز ثبت‌نام بن کتاب؛ 120 از شما، 80 از ما!

رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف 200 هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب 120 هزار تومان و یارانه ارشاد 80 هزار تومان است.

آغاز ثبت‌نام بن کتاب؛ 120 از شما، 80 از ما!به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقانکار درباره آغاز زمان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از ۱۸ دی آغاز خواهد شد و تا پایان سهمیه اعتبار ادامه خواهد داشت.

وی از افزایش ۲۵ درصدی یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان و طلاب در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد و افزود: با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های انجام شده از سوی معاونت امور فرهنگی، مساعدت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه این گروه‌ها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۱۲۰ هزار تومان است و ۸۰ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک صادرات ایران تأمین خواهند کرد. همچنین یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد نشر ناشی از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حمایت از توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور انجام شده است.

دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی می‌توانند برای چگونگی از شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ۶ بهمن در tehranbookfair.ir برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، بن نمایشگاه، سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور