آرامش حاضر را مدیون شهدا و جانبازان هستیم/ وظیفه ما خدمت به جانبازان است


آرامش حاضر را مدیون شهدا و جانبازان هستیم/ وظیفه ما خدمت به جانبازان است

مسئولان وزارت ورزش و جوانان از بیمارستان روانپزشکی نیایش و عیادت از جانبازان اعصاب و روان بازدید کردند.

به گزارش برنا، سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان روانپزشکی نیایش در نشست با رییس این بیمارستان پیرامون وضعیت بیماران و برنامه های آن ها گفت و گو و با جانبازان اعصاب و روان دیدار کردند.

سردار قاسمی در این دیدار با بیان اینکه نگهداری از بیماران اعصاب و روان و ایثارگران کاری دشوار و ارزشمند است، اظهار کرد: آرامش حاضر را مدیون شهدا و جانبازان هستیم. جانبازان فداکار دوران سختی را تا پایان عمر متحمل می شوند و وظیفه ما است که خدمت گذار آن ها باشیم.

مشاور وزیر ورزش در تقدیر از فعالان بیمارستان نیایش گفت: از زارعی رییس و همکاران مجموعه که با محبت، عشق و علاقه در نگهداری از جانبازان مغزز هشت سال دفاع مقدس تلاش می کنند سپاسگزارم و دست و پای این عزیزان را میبوسم.

سردار قاسمی سلام و درود دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک را به مجموعه تلاشگر و فداکار بیمارستان نیایش و جانبازان گرانقدری که در آن نگهداری می شوند ابلاغ کرد.

او از سردار شهید سلیمانی یاد کرد و گفت: شهید قاسم سلیمانی اسوه اخلاق و جوانمردی، همواره نسبت به جانبازان ادای احترام می کرد و متواضع بود، سالیان سال برای نجات مردم سرزمین های اسلامی جنگید و عمر با ارزش خود را در این راه نثار کرد و امیدوارم نسل های آینده این شهید بزرگوار را در تواضع و اخلاق الگو قرار دهند.

در ادامه این حضور، مسئولان وزارت ورزش و جوانان به بازدید بخش های مختلف بیمارستان پرداختند و با اهدا البسه و ساک ورزشی و بسته‌های بهداشتی به جانبازان اعصاب و روان از ایثار و از خودگذشتکی های آن ها تقدیر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا