استاندار قزوین:آگاه سازی دانش آموزان نسبت به اعتیاد ضروری است


استاندار قزوین:آگاه سازی دانش آموزان نسبت به اعتیاد ضروری است

قزوین – ایرنا - استاندار قزوین گفت: آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را ساماندهی کند و برای آگاه‌سازی آنها نسبت به اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر اقدام نماید.

به گزارش ایرنا، هدایت‌الله جمالی‌پور روز سه شنبه در جمع مدیران مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند، اظهار داشت: زنگ خطر کاهش سن مصرف موادمخدر در کشور ما سال‌هاست به صدا در آمده است و غفلت از آن منجر به صدمات و ضررهای جبران ناپذیری در آینده کشور خواهد شد.

جمالی پور تصریح کرد: قشر کارگری، دانش‌آموزی و دانشجویی اساسی‌ترین محورهای توسعه کشور هستند و به همین سبب باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه‌ها قرار گیرند.

استاندار قزوین در مورد پیشگیری از مصرف مواد مخدر در میان دانش آموزان، عنوان کرد: اعتیاد یکی از معضلات و مشکلات اساسی جامعه و مادر بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و دانش آموزان هم به عنوان جزیی از جامعه درگیر این معضل می‌شوند.

جمالی پور با بیان این که معلمان ظرفیت عظیمی برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارند، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌ها در مورد آگاه‌سازی قشر کارگری، دانش‌آموزی و دانشجویی استفاده کرد چون تنها در این صورت، مشکلات در آینده کاهش خواهد یافت.

وی گفت: رفتار مشاورگونه دستگاه قضا و نیروی انتظامی می‌تواند منجر به فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی در میان قشر نوجوان شود و باید از این ظرفیت هم به نحو مطلوب برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در میان نسل جوان اقدام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟