گرفتن مشاوره در موضوعات مختلف از احزاب و تشکل‌ها یک ضرورت است


گرفتن مشاوره در موضوعات مختلف از احزاب و تشکل‌ها یک ضرورت است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گرفتن مشاوره در موضوعات مختلف از احزاب و تشکل‌ها یک ضرورت است و در این راستا سعی خواهیم کرد به اقتضای نیاز در کارگروه‌ها و نشست‌های تخصصی از نمایندگان خانه احزاب دعوت شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا ابوذر کوثری در نشست با خانه احزاب سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه احزاب در توسعه همه‌جانبه استان؛ هدف از برگزاری نشست را پیگیری مشکلات داخلی خانه احزاب از لحاظ تامین حداقل امکانات و تجهیزات، کمک به تامین هزینه‌های جاری و بروزرسانی مجوزها و رفع اشکالات فعالیت قانونی و انطباق فعالیت احزاب با قانون جدید ابلاغی از وزارت کشور اعلام کرد.

وی با تاکید بر لزوم نگاه واقع بینانه به مسائل سیستان و بلوچستان و لزوم درک متقابل از مشکلات، هم از سوی احزاب و هم از سوی دولت هدف از این کار را در راستای تقویت حکمرانی مطلوب عنوان کرد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تجربه حاصل از این همکاری می‌تواند ضمن کارآمد کردن تصمیمات دستگاه‌های اجرایی، به درگیر کردن بیشتر نمایندگان احزاب با مشکلات بعضا پیچیده انجامیده و نگاه واقع گرایانه و مطالبه‌گری منطقی را در بین احزاب تقویت کند.
وی بیان کرد: احزاب حسب اساسنامه و فلسفه وجودی لزوما باید در چارچوب اهداف و منافع ملی عمل کرده و از تقلیل گرایی قومی یا مذهبی پرهیز کنند.
کوثری ادامه داد: تقویت وحدت و برادری و انسجام اجتماعی بویژه در سیستان و بلوچستان باید سرلوحه کار همه ارکان دولت، حاکمیت، احزاب، تشکل‌ها و سایر نهادهای غیردولتی باشد.
وی تصریح کرد: نشست‌های مشترک به صورت مرتب بین خانه احزاب و معاونت سیاسی برگزار شود تا با نگاه واقع‌بینانه به اهداف مندرج در اساسنامه که همان تقویت نقش‌آفرینی احزاب بوده و به نفع دولت نیز هست دست پیدا کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط