مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) بندرعباس 120 بسته معیشتی توزیع کرد


مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) بندرعباس 120 بسته معیشتی توزیع کرد

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات مدیره مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) بندرعباس گفت:120بسته معیشتی توسط این مرکز بین نیازمندان شهر بندرعباس و حومه توزیع شد.

احمد آخوندی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این بسته‌ها به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال شامل برنج و گوشت قرمز به مناسبت دهه اول ایام فاطمیه و گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی توزیع شد.

وی اشتغال و شناسایی و حمایت از نیازمندان را ۲محور اصلی فعالیت‌های مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در آینده عنوان کرد و بیان داشت: این دو هدف عمده در راستای عمل به سیره اجتماعی سیدالساجدین دنبال می‌شود.

رییس هیات مدیره مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) بندرعباس ادامه داد: امام سجاد(ع) با تاسی از سیره جد و پدر بزرگوارشان همواره به فکر بینوایان و نیازمندان بودند و شبانه و ناشناس اقدام به توزیع آذوقه بین فقرا و ایتام می‌کرد.

آخوندی ابرازداشت: با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری، زمینه جلب مشارکت هرچه بیشتر کمیته امداد، خیرین و مردم نیک اندیش در راستای عمل به سیره اجتماعی امام سجاد(ع) در دستگیری از فقرا، ایتام و نیازمندان فراهم شده است.

مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در بندرعباس شهریور ماه امسال و همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) راه‌اندازی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز