مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» ویژه بانوان کشور برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» ویژه بانوان کشور برگزار می‌شود

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» ویژه بانوان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم سیده ربابه داودالموسوی مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در ۱۴ خرداد ۹۵، عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب مدظله العالی فرمودند: «باید دشمن را شناخت، نقشه او را فهمید و از تبعیت دشمن سرباز زد؛ قرآن این عدم تبعیت را جهاد کبیر نام نهاده است».

داودالموسوی بر لزوم شناخت دشمن و راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان در راستای بصیرت افزایی تمام اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: این مسابقه بصیرتی از کتاب «دشمن شناسی و روش‌های مقابله با آن از منظر رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله» انتخاب شده است.

مدیر اداره کل امورفرهنگی با ذکر این مطلب که بانوان کل کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: مسابقه کتابخوانی «مسیر بصیر» از تاریخ از ۱۳ دی تا۲۱ بهمن برگزار می‌شود.

داود الموسوی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند فایل الکترونیکی کتاب دریافت کنند و روزهای ۲۲ تا ۲۴ بهمن با مراجعه به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t سؤالات چهار گزینه ای مسابقه را دریافت و پاسخ صحیح را از طریق پیامک به سامانه ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال کنند.

وی در پایان با بیان اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان مسابقه، گفت: اسامی برگزیدگان همزمان با میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام می‌شود./1350/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !