مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم قهرمان» برگزار می‌شود


مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم قهرمان» برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام مهدوی‌نیا از برگزاری مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم قهرمان» ویژه نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاح قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این مسابقه از 13 دی ماه تا سوم شعبان، روز پاسدار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «سید حسن مهدوی نیا» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم قهرمان» به همت مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد مهدی موعود(عج) خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه مقطع تحصیلی ابتدایی یعنی اول تا ششم دبستان و ویژه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: برای این مسابقه کتابی تدوین شده که علاقمندان به شرکت می توانند یا آن را تهیه کنند یا فایل پی دی اف آن را از طریق سایت مدرسه مجازی مهدویت و کانال چشم به راه در پیام رسان ایتا، دریافت کرده و به سوالات بارگذاری شده پاسخ دهند. کد حاصل از این پاسخ ها باید به شماره پیش بینی شده برای این مسابقه ارسال شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این مسابقه از اوایل دی ماه اعلام می شود، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی «حاج قاسم قهرمان» از 13 دی ماه، همزمان با سالروز شهادت سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی «روز مقاومت» آغاز می شود و مهلت شرکت در آن تا سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ادامه دارد.

حجت الاسلام مهدوی نیا در پایان خاطرنشان کرد: قرعه کشی شرکت کنندگان در این مسابقه برای اعلام نفرات برگزیده، 9 فروردین ماه، همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شش محرک قابل تغییر سلامتی کدامند ؟