کورس سرعت ولیعهد دبی با شترمرغ ها! + فیلم


کورس سرعت ولیعهد دبی با شترمرغ ها! + فیلم

ویدئویی که ولیعهد دبی را در حال مسابقه سرعت با شترمرغ‌ها نشان می‌دهد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

کورس سرعت ولیعهد دبی با شترمرغ ها! + فیلم
مسابقه سرعت شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد دبی با دو شترمرغ خبرساز شده است. ویدئویی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است ولیعهد دبی را با دوچرخه در حال رقابت سرعت با دو شترمرغ نشان می‌دهد.

در این ویدئو شیخ حمدان که به همراه چند دوچرخه سوار دیگر در حال رکاب زدن در جاده است با دیدن دو شترمرغ، مسابقه سرعت را با آن‌ها آغاز می‌کند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ولیعهد دبی با افزودن سرعت خود تلاش می‌کند از شترمرغ پیشی بگیرد.



این ویدئو نخستین بار در صفحه شیخ حمدان منتشر و بلافاصله تبدیل به ویدئویی داغ شد و از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بیننده داشته است. این اقدام ولیعد دبی با واکنش کاربران در فضای مجازی نیز همراه شد.


یکی از کاربران در توصیه‌ای به ولیعهد دبی نوشت: «خیلی مراقب باش. می‌توانند با حمله و لگدزدن به تو آسیب وارد کنند.» کاربر دیگر نوشت: «کدام یک برنده این رقابت شدند؟ ولیعهد دبی یا شترمرغ؟»
کورس سرعت ولیعهد دبی با شترمرغ ها! + فیلم



گفتنی است؛ این ولیعهد ۳۸ ساله معروف به «فاززا» پیشتر بخاطر خودداری از استفاده از خودروی مرسدس بنز شاسی بلندش پس از آنکه یک پرنده روی شیشه جلوی آن آشیانه ساخت مورد تمجید کاربران قرار گرفته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار