اردوی جهادی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گیلان برگزار شد


اردوی جهادی سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا - اردوی جهادی سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه حاشیه شهر جماران رشت برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان گیلان درباره برگزاری این اردو به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی یک روزه جهادی بهزیستی گیلان در محورهای مختلف از جمله میز خدمت جهادی، درمان، مشاوره و روانشناختی برگزار شد.

رحیم تکاملی با اشاره به حضور پزشکان متخصص زنان در این اردوی جهادی و ارایه خدمات به بانوان در منطقه یاد شده اضافه کرد: پزشکان داخلی نیز به مراجعه کنندگان در این اردوی جهادی خدمات مورد نیاز را ارایه کردند.

وی مشاوره در زمینه های مختلف آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد را از دیگر خدمات ارایه شده در برگزاری اردوی جهادی بهزیستی استان گیلان عنوان کرد و ادامه داد: آخرین شیوه های درمانی نیز به معتادان ارایه شد.

مسئول امور فرهنگی بهزیستی استان گیلان با اشاره به ارایه خدمات توانبخشی در این برنامه خاطر نشان کرد: افراد دارای مشکلات اسکلتی، مفصلی و استخوانی از خدمات توانبخشی بهره مند شدند و مشاوره های لازم را دریافت کردند.

وی بیان داشت: در ارایه خدمات در برگزاری این اردوی جهادی، افراد نیازمند به دارو به یکی از داروخانه های رشت برای دریافت داروهای مورد نیازشان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه حدود یک ماه گذشته اردوی جهادی بهزیستی در شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اردوی جهادی در سایر شهرستان های استان نیز با همکاری ادارات بهزیستی، شورای فرهنکی و بسیج بهزیستی انجام خواهد شد.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است . هم اکنون بیش از ۶۰ هزار خانواده از خدمات بهزیستی استان گیلان بهره می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج