516 واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است


516 واحد مسکن ملی در کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است

گچساران- ایرنا - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 516 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی در این استان در دست ساخت است.

حامد صیادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح مسکن ملی در دست ساخت پنج تا هفت درصد است.

وی بیان کرد: ۵۲۰ نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان تاکنون واریز وجه کرده اند و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.

صیادی گفت: متقاضیان مسکن ملی می بایست برای تسریع در ساخت طرح نسبت به واریز آورده دوم اقدام کنند.

وی اظهار داشت: سه هزارو ۳۸۵ نفر در طرح مسکن ملی در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند.

صیادی با اشاره به روند خوب پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون ۴۹۱ واحد مسکونی این طرح در استان پروانه ساخت دریافت کرده اند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد متقاضیان طرح مسکن ملی بیشترین متقاضیان مربوط به شهرستان‌ گچساران بوده است.

وی ادامه داد: ۲ هزارو ۱۹۵ متقاضی در گچساران برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند با توجه به توافق انجام شده بین بنیاد مسکن و راه شهر سازی زمین برای ساخت متقاضیان فاز یک ۲۸۸ واحد تامین شده است.

صیادی گفت: نقشه اجرای واحدها از سوی بنیاد مسکن طراحی و در جلسه سیمای منظر شهری استان به تصویب رسید.

صیادی افزود: بر اساس زمین تامین شده از سوی سازمان ملی زمین در طرح مسکن ملی ۵۰۰واحد در گچساران، چرام ۵۰ واحد، ۴۰ واحد لیکک و ۴۲ واحد در سی سخت ساخته خواهد شد.

وی ابراز کرد: تاکنون آماده سازی و تسطیح طرح مسکن ملی در گچساران، کهگیلویه، لیکک و دنا انجام شده و پیش نویس پروانه ساختمانی از شهرداری های این شهرستان ها اخذ شده است.

صیادی ابراز کرد: عملیات اجرای طرح مسکن ملی گچساران به شکل بنیاد ساخت است و هم اکنون اجرای ۱۴ فونداسیون از مجموع ۷۲ بلوک در حال اجراست.

وی ادامه داد: همچنین پرژه مسکن ملی در دهدشت نیز بصورت گروه ساخت در حال ساخت است و تاکنون عملیات ۲۳ بلوک آغاز شده که از این تعداد ۲ واحد نیز سقف نیز اجرا شده است.

صیادی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی از امروز(پنجشنبه) آغاز می شود و متقاضیان می توانند در صورت تمایل در این طرح نامنویسی کنند.

وی اظهار داشت: همچنین تعداد پرونده ۳۸۸ واحد تاکنون در بانک عامل(بانک مسکن) انعقاد قرار داد کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟