برگزاری مسابقه ملی «میراث پدری» در پایتخت نهج‌البلاغه ایران


برگزاری مسابقه ملی «میراث پدری» در پایتخت نهج‌البلاغه ایران

مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان میراث پدری در یک فصل سه ماهه و هر ماه با موضوع جداگانه‌ای به صورت غیرحضوری از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه ملی «میراث پدری» در پایتخت نهج‌البلاغه ایران

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان، با اشاره به برگزاری مسابقه ملی نهج‌البلاغه با عنوان میراث پدری گفت: ماه اول این مسابقه در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با گرامیداشت یاد این بزرگوار، با محوریت جهاد در نهج‌البلاغه از 10 دی‌ماه تا 10 بهمن‌ماه برپا خواهد بود و در ماه‌های بعد به موضوعات متفاوتی خواهد پرداخت.

مدیر عامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان افزود: منابع این مسابقه در قالب‌های متفاوت از جمله؛ کلیپ، اینفوگرافیک و نوشته‌های متنی، در سایت پایتخت نهج‌البلاغه به نشانی pnahj.ir و شبکه‌های اجتماعی نهج‌البلاغه‌ای‌ها به نشانی pnahj_ir در دسترس شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند بعد از مشاهده هر یک از منابع، به سایت پایتخت نهج‌البلاغه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در سایت به سوالات در آزمون آنلاین پاسخ داده و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به اهمیت ترویج این مسابقات و لزوم انس بیشتر آحاد جامعه با نهج‌البلاغه، افزود: در پایان هر دوره از این مسابقه و در مراسم اختتامیه فصل اول به شرکت‌کنندگان هر سه دوره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل