برترین های دو صحرانوردی لرستان انتخاب شدند


برترین های  دو صحرانوردی  لرستان انتخاب شدند

مسابقه انتخابی دو صحرانوردی لرستان در بخش آقایان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، مسابقه انتخابی دو صحرانوردی استان لرستان جهت برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور در بخش آقایان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

سیاوش سپهوند رئیس هیئت دو و میدانی استان لرستان در حاشیه این مسابقه، گفت: این مسابقات در منطقه بکر با چشم انداز زیبا بخش مرکزی ده پیر شهرستان خرم آباد با حضور ۵۰ ورزشکار در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سراسر استان برگزار شد که ۴ نفر برتر هر رده سنی به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد.

او ادامه داد: در این مسابقه رده سنی نوجوانان مسافت ۶ کیلومتر و رده سنی جوانان مسافت ۸ کیلومتر را طی کردند که در پایان در رده نوجوانان

۱- احمدرضا گجریان از شهرستان نورآباد به مقام اول

۲- یاسین میرزانژاد از شهرستان الشتر به مقام دوم

۳- دانیال نصیری از شهرستان خرم‌آباد به مقام سوم

۴- رضا صیادی از شهرستان خرم‌آباد در رده چهارم قرار گرفت.

او تصریح کرد: در رده جوانان

۱- امیر حسین پاپی از شهرستان خرم آباد به مقام اول

۲- امیررضا قربانی از شهرستان الشتر به مقام دوم

۳- امین آذربانی از شهرستان خرم آباد به مقام سوم

۴ - داوود ولی پور از شهرستان الشتر در رده چهارم قرار گرفت.

مسئول رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: مسابقات انتخابی استان جهت برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور که در اوایل بهمن ماه در شهرستان خرم‌آباد برگزار می شود، خواهد بود که انشاالله بتوانیم حضور پرقدرت و منسجمی داشته باشیم.

او اظهار کرد: در صدد هستیم که هفته آینده ۲۶ دی ماه مسابقه انتخابی دو صحرانوردی بانوان در دو رده نوجوانان و جوانان را هم برگزار کنیم.

سپهوند ابراز امیدواری کرد و گفت: انشاالله با همدلی، همفکری و هم اندیشی همه پیشکسوتان دو و میدانی استان و حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان لرستان بتوانیم میزبان خوب و شایسته ای برای مسابقات دو صحرانوردی کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم مجوز برگزاری اردوی تیم دو صحرانوردی را از ستاد ملی کرونا در ورزش بگیریم، این اردو را حتماً برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان افزود:وضعیت تیم دو صحرانوردی لرستان در دو رده نوجوانان و جوانان رضایت‌بخش بوده که انشاالله تا برگزاری مسابقات کشوری و فرصت پیش رو بتوانیم تیم را منسجم تر کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا