امضای تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه برای پیشرفت کشتی لرستان


امضای تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه برای پیشرفت  کشتی لرستان

تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه میان ریاست هیات کشتی استان با مهردادویسکرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در جهت تهیه امکانات مناسب تمرینی کشتی‌گیران خرم‌آبادمنعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛روز جمعه با حضور مهردادویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی ، حشمت‌الله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ،فرید بهرامی رئیس هیات کشتی استان و جمعی از اعضای هیات رییسه هیات کشتی شهرستان خرم‌آباد و پیشکسوتان این رشته ورزشی جلسه‌ای پیرامون حل مشکلات پیش روی کشتی شهرستان خرم‌اباد برگزار گردید که در پایان جلسه با عقد تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه میان نماینده مردم خرم‌اباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات کشتی استان مصوب گردید در جهت تامین سالن تمرینات کشتی‌گیران شهرستان و تهیه‌ی تجهیزات ورزشی مورد نیاز ، اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

مهردادویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این نشست هم‌اندیشی با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از این رشته محبوب ورزشی در استان، گفت:به دنبال درخواست هیات کشتی استان لرستان در مورد مشکلاتی که این هیات دارد ، چند روز پیش جلسه‌ای با حضور اعضای هیات کشتی شهرستان خرم‌آباد تشکیل شد که بلافاصله امروز با حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و برخی از پیشکسوتان کشتی استان و دکتر بهرامی رئیس هیات کشتی استان دومین جلسه برگزار گردید.

او تصریح کرد: کار عملیاتی ما این بود که توافقاتی در سطح اقدامات کوتاه‌مدت ،میان مدت و بلندمدت مصوب گردید و ان‌شالله قرار شد هر شش ماه یک‌بار جلساتی با حضور این جمع برای حل مشکلات پیش‌رو برگزار گردد.

ویسکرمی ضمن تاکید بر اینکه در این تفاهمنامه، وی نیز به عنوان نماینده مردم شهرستان تعهداتی را پذیرفته است ،افزود: بدون شک برای عمل به این تعهدات در سطح وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های جدی خواهم داشت تا ان‌شالله شاهد بازگشت ورزش کشتی به جایگاه واقعی خود باشیم.

حشمت‌الله امان‌الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مردم شهرستان در این نشست هم‌اندیشی گفت:در این جلسه مباحث مختلفی در بحث مشکلات هیات کشتی شهرستان خرم‌آباد مطرح گردید که مصوبات خوبی در پایان جلسه به امضای طرفین رسید و امیدوارم بر اساس این مصوبات بتوانیم با آموزش و پرورش لرستان نیز تفاهمنامه‌ای امضاء کنیم که بتوانیم از سالن‌های این اداره کل استفاده کنیم.

او افزود: در بحث سالن‌های ورزشی اموزش و پرورش ما نیز متعهد شدیم تا سالن‌هایی که در اختیار هیات کشتی قرار می‌گیرد را تجهیز کنیم و ان‌شالله با برنامه‌ریزی که دکتر بهرامی رییس هیات کشتی استان دارند در اینده شاهد پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی در استان و نهایتا حضور ملی‌پوشان لرستانی بیشتری در تیم ملی کشتی باشیم.

فرید بهرامی رییس هیات کشتی استان نیز ضمن تقدیر از حضور دکترمهردادویسکرمی نماینده مردم شهرستان خرم‌آباد و چگنی در این نشست هم‌اندیشی ، بیان کرد:حقیقتا اقای ویسکرمی در بحث حمایت از هیات کشتی عملیاتی کار کرد‌ه‌اند و نمونه‌ی این اقدامات برگزاری دو جلسه در فاصله سه روز بود که امروز نیز با حضور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تفاهمنامه‌ای در شش بند امضاء گردید و ان‌شالله پیگیری‌های لازم طرفین جهت اجرایی شدن مصوبات این تفاهمنامه در اینده نزدیک صورت خواهد گرفت.

اوتصریح کرد: در این تفاهمنامه مصوب گردید تا بررسی‌های لازم صورت گیرد تا آموزش و پرورش در جهت فراهم نمودن سالن ورزشی در محله فلک‌الدین اقدامات لازم را داشته باشد و همچنین ورزش و جوانان سالن شهیدسبزی‌پرور را در صورت امکان جهت برگزاری تمرینات کشتی‌گیران شهرستان مجهز نمایند

بهرامی ضمن تاکید بر اینکه طرفین متعهد شده‌اند تا هر شش‌ماه یک‌بار جلسات هم‌اندیشی را به شکل منظم برگزار کنند،افزود: همچنین جناب اقای ویسکرمی نماینده محترم شهرستان متعهد شده‌اند تا جهت کمک به هیات کشتی خرم‌آباد در تهیه‌ی پک‌های ورزشی و اعتبارات مورد نیاز پیگیری‌هایی در سطح وزارت ورزش و جوانان کشور داشته باشند.

اوهمچنین از وعده مدیرکل ورزش و جوانان استان بر تجهیز خانه کشتی استان خبر داد و گفت: در صورت این اقدام، تمرینات کشتی‌گیران شهرستان در این خانه صورت خواهد گرفت.

خبر: ابوذر بابایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در