مشارکت کانون‌های مساجد قزوین در طرح «ایران قوی»


مشارکت کانون‌های مساجد قزوین در طرح «ایران قوی»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از مشارکت بیش از 300 کانون فرهنگی ـ هنری در طرح ملی «ایران قوی» و ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد خبر داد.

مشارکت کانون‌های مساجد قزوین در طرح «ایران قوی»

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین، گفت: در دومین سال فعالیت فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) طرح ملی ایران قوی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن ایران اسلامی در زمینه فرهنگی و حفظ هویت اسلامی در حال اجراست.

وی ادامه داد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور مؤثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از جمله اهداف این طرح است.

این مسئول بیان کرد: محورهای این طرح شامل مقاومت و عزت ایران اسلامی، قرآن و سیره اهل‌بیت (ع)، پیشرفت و امید به آینده و مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح ملی ایران قوی دارای رواق‌های کارآفرینی، رسانه، قلم، همدلی، نمایش، کتاب، فناوری، سرود، فیلم، نور، ترنج و دانش است که فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قالب این رواق‌ها در سامانه بچه‌های مسجد در حال ثبت است.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: در حال حاضر این طرح با مشارکت بیش از 300 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در حال انجام است و کانون‌ها فعالیت‌های خود را با محوریت طرح ملی ایران قوی انجام داده و در سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: در برخی از رواق‌ها استان قزوین قابلیت‌های بالایی دارد و لازم است کانون‌های مساجد بکوشند و ثبت فعالیت خود را در بخش‌هایی نظیر رسانه، همدلی و کتاب داشته باشند تا با کسب امتیاز بالا به‌عنوان کانون‌های برتر انتخاب شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟