برگزاری«سوگواره یاس نبوی» در بقاع متبرکه کرمانشاه


برگزاری«سوگواره یاس نبوی» در بقاع متبرکه کرمانشاه

معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اجرای طرح «سوگواره یاس نبوی» در 25 بقعه متبرکه استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

برگزاری«سوگواره یاس نبوی» در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای طرح «سوگواره یاس نبوی» در ۲۵ بقعه متبرکه استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان در بقاع متبرکه استان از ۲۵ تا ۲۹ دی‌ماه همزمان با دهه دوم فاطمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف طرح، افزود: «سوگواره یاس نبوی» به‌منظور ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا(س) با همکاری مبلغان بومی در استان به شیوه مجازی و حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: طرح مذکور شامل برگزاری محافل قرائت قرآن، سخنرانی، مداحی و عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) است.

معاون فرهنگی ــ اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی ترویج احکام و معارف اسلامی ضرورت دارد، گفت: با توجه به هجمه گسترده دشمنان در حوزه‌های مختلف در ایام فاطمیه یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و خباثت‌های دولت تروریست آمریکا را در سخنرانی‌ها و مداحی‌های این ایام یادآور می‌شویم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این طرح برپایی کاروان‌های عزا در روز شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه استان کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام توسلی درپایان به برگزاری ختم صلوات و ختم قرآن به یاد شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت در این ایام اشاره کرد و افزود: بقاع متبرکه مجری طرح سوگواره یاس نبوی و طرح تبرکات فاطمی به‌منظور کمک به نیازمندان تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی را در دستور کار خود دارند که از نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا پایان دهه دوم فاطمیه ادامه دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...