توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در همدان


توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی میان نیازمندان از محل نیات مرتبط واقفان در همدان خبر داد.

توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات در همدانحجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به توزیع بیش از دو هزار بسته‌ معیشتی در این استان گفت: در شهرستان همدان هزار و 200 بسته، در شهرستان ملایر هزار و 200 بسته و در شهرستان تویسرکان 50 بسته معیشتی از محل نیات مرتبط واقفان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه هر بسته شامل برنج، روغن، ماهی، قند، ماکارونی و رب بوده که ارزش هر بسته به 450 هزار تومان برآورد شده است، اظهار کرد: علاوه بر این در شهرستان تویسرکان نیز 9 رأس گوسفند از محل موقوفات خریداری، ذبح و گوشت گرم در میان نیازمندان توزیع شد که در مجموع 19 میلیون تومان برای خرید این گوسفندها هزینه شده بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، مرکز افق اداره اوقاف نیز در شاهزاده حسین 900 بسته معیشتی به ارزش هر یک 350 هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت