برگزاری دوره مشاوره تبلیغ بالینی برای ماموستایان کردستانی


برگزاری دوره مشاوره تبلیغ بالینی برای ماموستایان کردستانی

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان از برگزاری دوره «مشاوره تبلیغ بالینی» به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه کشور برای ماموستایان استان کردستان خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی 30 نفر از ماموستایان کردستانی حضور دارند.

برگزاری دوره مشاوره تبلیغ بالینی برای ماموستایان کردستانی

علی‌اصغر دریایی، مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری دوره «مشاوره تبلیغ بالینی» به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه کشور برای ماموستایان استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: این دوره آموزشی سه روزه و با حضور اساتید مجرب برای ماموستاهای استان کردستان برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور 30 نفر از ماموستایان جوان استان کردستان در این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی با هماهنگی صورت گرفته و به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه کشور در راستای مبارزه با بیماری کرونا و کمک به کادر درمان برگزار خواهد شد.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به آغاز برگزاری این دوره از 18 دی‌ماه در سطح استان کردستان عنوان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین مهکام، مسئول کمیته مشاوره و راهنمایی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه و حجت‌الاسلام عرب‌پور و حجت‌الاسلام صفری از اساتید حوزه‌های علمیه کردستان تدریس این دوره آموزشی را برعهده داشتند.

وی اعلام کرد: این دوره آموزشی به همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا(ص) استان کردستان در حال برگزاری است.

دریایی با اشاره به اینکه امروز در آخرین روز دوره آموزشی ماموستایان برای گذراندن بخش علمی این دوره در بیمارستان‌ توحید سنندج حضور خواهند یافت، بیان کرد: در این دوره کارورزی ماموستایان در کنار ارائه خدمت به بیماران کرونایی،‌ کار روحیه‌بخشی و امیدبخشی به بیماران را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب و ماموستایان در این دوران ثابت کردند که مرد میدان‌های سخت هستند، بیان کرد: حضور و نقش‌آفرینی طلاب در مقابله با کرونا بسیار چشم‌گیر بوده و این حضور گسترده و مؤثر موجب تغییر نگرش مثبت نسبت به روحانیت بین مردم شده ‌است.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان یادآور شد: با توجه به اینکه امکان استقرار همراه بیمار برای ارائه خدمت به هر بیمار در بیمارستان‌ها وجود ندارد، طلبه جهادی به عنوان همراه بیمار در بیمارستان‌ها مستقر و به بیماران کرونایی ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا