اقدام دشمنان به تحریف، با هدف تخریب عناصر انقلابی انجام می‌شود


اقدام دشمنان به تحریف، با هدف تخریب عناصر انقلابی انجام می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به لزوم آشنایی با شیوه‌های دشمنی معاندان به ویژه تحریف‌های آنان، عنوان کرد: مسئله تحریف از سوی دشمنان در چندین بخش بسیار بارز است و دشمن می‌خواهد که با این کار خود جایگاه عناصر ارزشی و انقلابی این نظام را تخریب کند.

اقدام دشمنان به تحریف، با هدف تخریب عناصر انقلابی انجام می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان دیروز، 16 دی‌ماه در همایش «نهضت روشنگری و بصیرت‌افزایی» پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کردستان با اشاره به اینکه قدرت معنوی و ملی پیشکسوتان عرصه شهادت و جهاد خانواده‎های آنان هستند، اظهار کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که قدرت دینی ویژگی بارز نظام و جامعه اسلامی است، لذا برای کاستن از این قدرت دست به هر کاری می‌زنند.

وی با اشاره به یوم‌الله نهم دی‌ماه ملت ایران علیه فتنه‌گران، افزود: دشمن در سال ۸۸ با به راه انداختن فتنه‌ای بزرگ در کشور به دنبال عملی کردن نیات پلید خود بود، اما ملت ولایتمدار ایران این فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد بیان کرد: یکی از برنامه‌های دشمنان در کنار تحریم؛ تحریف حقایق است و بهترین نمونه برای این موضوع سخنان و موضع‌گیری‌های یک روحانی معلوم‌الحال درباره «زم» می‌باشد.

وی با اشاره به لزوم آشنایی با شیوه‌های دشمنی معاندان به ویژه تحریف‌های آنان، عنوان کرد: مسئله تحریف از سوی دشمنان در چندین بخش بسیار بارز است و دشمن می‌خواهد که با این کار خود جایگاه عناصر ارزشی و انقلابی این نظام را تخریب کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتقاد از کسانی که در داخل کشور همواره سخن از مذاکره می‌زنند، اعلام کرد: کسانی که همچنان به دنبال مذاکره با دشمن هستند، به نوعی کشور را ۵۰ سال به عقب برده‌اند و دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال می‌برند.

وی یادآور شد: با این وجود تا زمانی که امت همراه با امام حرکت کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند به آنان آسیب برساند، لذا باید همه برای حفظ این نظام و انقلاب پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی